Jag är ansvarig för gruppvåldtäkterna!

Skriver Anna Larsson, i Svd. En läsvärd artikel, "Det finns idag en stark offermentalitet bland de främlingsfientliga. De känner sig diskriminerade, belagda med munkavle, förtryckta - och det är en farlig känsla. Vi måste ta fajten. Och lita på att humanism vinner över chauvinism, att solidaritet är starkare än egoism."
Ser att tuneld, hade fått en kommentar som var väldigt otrevlig att läsa

Även jag fick kommentarer, som var allt annat än trevlig, ifrån samma adress när jag skrev ett inlägg om SD.
Postat av: Landet som Gud glömde

Är denna blogg en hyllning till neger, arab och latrino? Älskar du allt som följt i massinvasionens spår, jag tänker på könsstympning, gruppvåldtäkter, hederskultur, hedersvåld, hedersmord, balkongflickor, bidragsberoende, islamisering, hyklekärringar, kvinnoförtryck, terrorism, sovande celler, värdetransportrån, brinnande skolor, bankrån, åldringsrån osv osv i det oändliga. Har du inte fattat att det är du som får betala. Strävar du efter att ha varannan kriminell neger i huset där du bor eller är du en hycklande kärring boendes i ett reservat för vita.

Ta nu och få pallet undersökt eller så erkänner du att ingen normalt funtad svensk vill ha en flock negrer som kackar i hanses
trädgård.
Jag förstår att denne person bär ett enormt hat inom sig och är djupt olycklig. Obehagligt jag visst, men sådant stärker min uppfattning.


Kommentarer
Postat av: Tobias Lindgren

Den stora frågan är bara vad allt detta har med Sverigedemokraterna att göra...

2008-06-21 @ 19:19:56
Postat av: Christian Tuneld

Jag blir chockad över Landet som Gud glömdes förmåga att kunna skylla precis allt som är fel i detta land på invandrare. Han är en sådan som spär på föraktet för Sd i och med att han uttalar sig som han gör i samband med inlägg om Sd i fokus.

2008-06-21 @ 19:29:15
URL: http://tuneld.blogspot.com
Postat av: Tobias Lindgren

"Han är en sådan som spär på föraktet för Sd i och med att han uttalar sig som han gör i samband med inlägg om Sd i fokus."



Vem som helst kan uttala sig i samband med inlägg om sd i fokus. Jag gör det i alla fall, och jag är sverigedemokrat och tar avstånd från Landet som Gud glömdes debattstil och antagligen en del av hans eller hennes åsikter, oklart vilka alla dessa är. Det är inte okej att hota folk eller att uppträda som han eller hon gör.

2008-06-21 @ 20:43:43
Postat av: Maria

Svar: Christian Tuneld, visst gör han det. Han använder ett språk, som är skrämmande. Jag måste i ärlighets namn, säga att det fanns även inlägg som var helt korrekta, vi hade kanske inte samma syn. Men vi har alla rätt, att uttrycka vår åsikt.

2008-06-21 @ 21:16:03
Postat av: Maria

Svar: Tobias Lindgren, i och med att han skrev detta i samband med mitt inlägg, så är det inte så svårt att förstå att han sympatiserar med Sd. Jag vet däremot inte, om dom anser att han är rätt förespråkare för deras parti. Du tar t.ex. helt avstånd för hans åsikter.

2008-06-21 @ 21:21:30
Postat av: Tobias Lindgren

Till Maria:



"Svar: Tobias Lindgren, i och med att han skrev detta i samband med mitt inlägg, så är det inte så svårt att förstå att han sympatiserar med Sd. Jag vet däremot inte, om dom anser att han är rätt förespråkare för deras parti. Du tar t.ex. helt avstånd för hans åsikter."



Jag tycker att det är tråkigt att ni politiskt korrekta fortsätter med er guilt by association trots att jag har förklarat hur det ligger till. Personligen är jag bara en sd-sympatisör som tänker rösta på sd i kommande val och därför intresserar mig för dem. Vem Landet som Gud glömde är vet jag inte, men jag tvivlar på att han är sd:are med de åsikterna. Ett av de viktigaste fundamenten i sd:s politik är demokrati och yttrandefrihet, vilket så klart även gäller våra politiska motståndare. Detta kan dock inte sägas om vissa andra partier, exempelvis socialdemokraterna:



1393243.svd" rel="nofollow">http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/artikel1393243.svd



Hur som helst är varken jag eller Landet som Gud glömde några "förespråkare" för sd. Du får ta det för vad det är. For all I know kan han vara en sabotör som medvetet utger sig för att han vara någon han inte är för att skapa ett dåligt rykte hos dessa personer. Men det vet vi som sagt inte. Han eller hon går ju inte ut med sitt riktiga namn, vilket jag gör.

2008-06-22 @ 22:10:18
Postat av: Maria

Svar Tobias, du hade en framtoning som gjorde att jag antog att du var en förespråkare för SD. Nu är denna diskussion över för min del.

2008-06-23 @ 01:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0