Vilket fruktansvärt djurplågeri

Detta var bland det värsta jag sett, hur någon kan plåga djur på detta sätt. Har människorna som kör inget hjärta i kroppen! Att se kusken slå en redan trött häst är hemskt, jag kan inte förstå människor som plågar ett djur. Dom är totalt försvarslösa, jag tycker dessa personer är totalt förkastliga. Jag kunde inte se färdigt, dessa kuskar kan inte tycka att djur har något värde. Det är hemskt att höra Fredrik C Widman, när han berättar att ju längre söderut man kommer desto sämre syn på hästar. Detta var skrämmande, jag vart väldigt illa berörd.

Ab
Detta får räcka för i natt, känner att jag inte orkar med fler hemska nyheter. Kommer tillbaks igen när jag sovit några timmar. Brukar inte bli så många den här årstiden, för tyvärr så har värken ökat i min kropp. Men nu säger jag natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0