Otrogen-Nej min genuppsättning är fel

Så kommer det att låta hos vissa män när dom ska förklara för sin partner varför dom varit otrogna. Min fråga blir naturligtvis, påverkar denna gen, att männen även har svårt att knyta an till barn? Det hade varit intressant att få veta, för många som dels varit otrogna, där det kommit så långt som till skilsmässa, har även släppt mycket av kontakten med sina barn.

 Men visst förstår jag att studien är rätt utförd. Att män säkerligen har denna gen, som tydligen gör att dom inte kan knytta an till en kvinna på samma vis.
Då är jag glad att vara kvinna, för jag kan knyta an både till min sambo men även till mina barn och barnbarn.
DN Svd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0