Oj vilken bra krönika Lisa Magnusson

Det var de bästa jag läst på länge. Hon slår verkligen sönder Zandén/Gyllenhammars blogginlägg. Känslan i texten är enormt stark. Jag både skrattar och en och annan tår trillar fram. Vilken analys Lisa M gör av dessa båda kvinnor, jag tror att den är helt rätt. Hon och jag har exakt samma syn på machomän därför känns det enormt befriande att läsa, jag tycker också att dessa män mest bryr sig om sig själva och då speciellt i sängen.

Om du mot förmodan missat denna krönika, skydda dig att läsa den för det är sällan man läser något som känns så sanningsenligt. Jag har inte läst Lisa Magnussons blogg men tro mig, hon har fått en läsare till.
Ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0