GPS- i barns jacka

Jag vet egentligen vad jag ska tycka om denna jacka, det går att se detta ifrån två håll. Jättebra med en jacka som håller koll på om mitt barn skulle gå ifrån gården. Då kan man lätt hitta på var någonstans den lille/lilla tagit vägen. Men hur lätt är det då inte att utnyttja denna jacka till en barnvakt. Att nu har man ändå koll på vart barnet är, så då behöver jag inte gå med ut. För visst behöver föräldrar vara ute med sina barn. Sammanfattningsvis, om man som förälder använder denna jacka som ett komplement, sålunda behöver man inte ha samma stenkoll på sitt barn, speciellt om barnet är lite mindre. Då kanske uppfinningen är riktigt bra. Men som sagt, jag har delade känslor inför denna GPS-jacka.
Ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0