Ålder elller namn/ Lennart Swan har avlidit

Vilket av detta är det som gör att Svetlana Diatchkova, inte får komma på en enda intervju. Hon har dessutom toppbetyg, märkligt att ingen nappat. Jag vill inte tro att det varken handlar om hennes namn inte heller hennes ålder, men samtidigt något måste det vara. Om det nu skulle vara namnet, vilket hon själv verkar tro, vi måste våga släppa in människor som har ett annorlunda namn, jag förstår mycket väl att Svetlana Diatchkova inte vill byta sitt namn. Jag hoppas i och med artikeln i ab, att denna kvinna får en uppmärksamhet som leder till ett lärarjobb

"Lennart Swahn var en av våra mest populära tv-profiler. Han blev känd som programledare för bland annat "Gäster med gester"," Razzel" och "Blåsningen". Han gjorde också den svenska rösten till figuren John Blund."

Lennart Swan, jag kommer mycket väl ihåg när han gjorde rösten till John Blund. Även Gäster med gester, oj vad man skrattade. Vi som är födda på 60-talet, har ett starkt minne av denna personlighet
Svd, Ab, metro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0