Lundell unplugged

Jag var på Conventum i Örebro igår kväll, det var Ulf som spelade han som följt mig i med och motgång med sin musik. Vilken kväll vi fick, upplägget var lysande först med enbart han en gitarr och munspel. Lite senare med ett ungt band som verkade njuta av varje minut på scen. Jag har varit på ett flertal konserter med Lundell, men jag måste säga att denna var den bästa. Han älskade att spela, jag har aldrig sett Ulf så glad på scen. Han var närvarande, hans småprat med oss i publiken kändes som att sitta i hans vardagsrum på besök, väldigt nära väldigt privat. Scenen var naken, det var inget som drog blicken till sig, förutom ljussättningen som fanns som en passande bakgrund till hans musik. En oförglömlig kväll, hoppas hans sorti tar lite tid....
DN expressen Svd na  na


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0