Vilken värld

Vi lever i en kvinna knuffas framför en buss, om det var en olyckshändelse eller inte återstår att se.
Jag förstår att det är en busschaufförs skräck att råka ut för något liknande, så det är inte alls förvånande att dom fick byta till en annan chaufför. Ungdomar som skulle på
Så har vi då detta hemska med kvinnan och barnen som fick leva i en källare, där skräckpappan var som en diktator. Jag läser i dagens AF att han gick ner i sin källare varje kväll runt 21.00, förklaringen "Han sa att han skulle jobba med sina ritningar." Våld på olik sätt, jag frågar mig varför det finns så mycket hat inom människor. Vad får man ut av att plåga barn mm, det sägs att man bara gör saker som ger en någon form av tillfredsställelse. Vad rör sig i dessa personers hjärnor undrar i alla fall jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0