Viktigt med kramar

Det kan jag hålla med om, men puss på mun tror jag att många kanske säger nej till. Det jag håller med Shere Hite om, är att vi ska krama våra döttrar även när dom kommer i tonåren. Nu måste vi alltid respektera den personliga integriteten, det är inte alla som tycker om att bli kramade. Att få en puss på munnen det kan kännas kränkande. Nu vet vi oftast innan, så jag tror inte det blir sådana missuppfattningar i vänskapsrelationer. Men absolut, fram för mer kramar mellan kvinnor.

Jag tror framförallt att det är viktigt när vi lever som singlar, då kan det oftast gå långa perioder utan beröring.

"Brukar du pussa dina väninnor på munnen?

Om inte, dags att börja nu.

I alla fall om man ska tro den kända sexprofessorn Shere Hite.

Här är hennes recept för evig vänskap."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0