Världspremiär för Sex and the City

Vi är nog många som följt deras öden och äventyr i NY Jag läste till en början boken, som serien bygger på. När den sen så smångom kom på tv, så var jag så klart tvungen att även se den.  För mig är det en konstlad värld,

"I fyra år har seriens fans väntat på långfilmsversionen av de fyra citytjejernas äventyr i New York. Rykten om osämja och avundsjuka har kantat inspelningarna men i medierna har de fyra huvudrollsinnehavarna i alla fall visat upp en gemensam front. "


Jag gillade kvinnorna, som  kanske inte alltid var helt korekta, men väldigt roliga. Så är det nu Världspremiär för filmen Sex and the City, vi kommer att få vänta lite innan den kommer upp på biograferna här i Sverige nämligen till midsommardagen. Om jag ska se filmen, jodå jag ska gå med min dotter och se den på bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0