Vågade inte anmäla!


"Grannen Josef Leitner säger att han fick veta att Elizabeth Fritzl våldtogs av sin far.

Men att han inte vågade anmäla av rädsla för pappan.

- Elizabeth våldtogs om och om igen av sin far. Hon stod inte ut mer och stack, säger Josef Leitner till ATV. "

Hur kan någon se på när en flicka utsätts för incest? Jag fattar verkligen ingenting i denna märkliga historia.
Josef Leitner, säger att han idag lider av dåligt samvete och svåra mardrömmar. Fanns inte det dåliga samvetet på 90-talet, jag bara undrar? Att i efterhand komma och säga att han visste men inte vågade göra någonting, vad var människan rädd för? För mig låter det som en otroligt dålig ursäkt, att inte ingripa när man vet om att det pågår incest bakom stängda dörrar. Att han är en ynkrygg behöver vi inte betvivla, varför han ställer upp på bild är ofattbart!

"Josef Fritzl blev gripen för våldtäkt många år innan han låste in sin 18-åriga dotter för att fritt kunna förfoga över henne. En tidning har hittat handlingar i fallen, som myndigheterna tidigare sagt sig ovetande om"

Fritzl greps redan 1967 för våldtäkt men myndigheterna är totalt ovetande om detta när hans 18-åriga dotter helt plötsligt försvinner spårlös , håll med om att det är mycket märkligt att ingen under hela denna tid har reagerat.
Jag har sagt det innan, Fritzl är djävulen i mänsklig skepnad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0