Vad är syftet


Sanningen kan göra ont, men som jag ser det är det väl bättre att få veta än att leva ovetandes om t.ex. otrohet. Sanningens ögonblick heter visst programmet. Jag har inte sett mer än dom snuttar vi fått se i veckan. Men jag har läst igenom artiklarna som handlar om detta.
Linus han valde att vara med, men flickvännen räknade nog inte med att pojkvännen varit otrogen. Men som jag ser det, måste det en stor smärta för Sofia. Att få veta en sådan sanning i ett tv program är de ingen som vill, dom har idag flyttat isär. Vilket inte alls är förvånar mig. Enligt Sofia säger Linus att alltihop var taktik för att vinna pengar. Men med facit i hand, undrar jag om de var värt pengarna. För trovärdighet in ett förhållande är så enormt viktig.


Vad jag tycker om sådana program, ja eftersom jag inte tittar så nej jag tycker inte om dom.


"Frivilligt ställa upp"

Kanal 5:s presschef Dan Panas tycker att det är tråkigt om programmet har skadat parets förhållande, men menar att båda kände till spelets regler.

- Det är frivilligt att ställa upp, säger han. "

Visserligen stämmer det, men varför förnedra människor. Vilket syfte har ett sådant program? Det kan väl knappast vara att roa.
Jag tycker det är synd att ungdomar ställer upp på den här typen av program.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0