Tv Licens betala eller inte bet.

 Dom är en hel del kändisar som inte vill betala. Dom har olika förklaringar på varför dom inte har betalt, Gry Forsell har denna förklaring: -Är det sant? Det hade jag ingen aning om, jag trodde att min man hade fixat det. Jag har alltid betalat tidigare, så det här är verkligen ingenting medvetet från min sida.

Anna Pettersson, vd för Radiotjänst, säger att det är viktigt att betala avgiften.

- Jag tror att det är oerhört viktigt att alla som har tv betalar tv-avgift säger hon.
Ofta när denna fråga kommer upp till diskussion, så tycker många att varför ska man betala när man ändå inte tittar på SVT, ja nu är det så att vi alla måste göra det vare sig vi tycker att det är ett rätt eller fel beslut. För denna kostnad är lagstadgad. Om jag tycker om tv-avgift nej det gör jag inte, men jag betalar den. Vi är väl inte så många som gillar avgifter överhuvudtaget.

TV är det enda sömnpiller som man tar genom ögonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0