Solen har hittat hit igen

Jag har precis pratat med mitt lilla barnbarn Elias, han kommer hit på fredag det ska bli så skoj. Vi funderar på att köpa honom en trehjuling som han kan ha här och åka på. Jag har även passat på att sitta i solen, och tänker mig ut dit igen efter detta inlägg. Det blir inte mycket bloggande idag, kanske lite senare när de blir svalare ute. Nu ska jag njuta av solen, så tillbaks till min lyssnarbok och värmen
Vi firar inte morsdag, vi har aldrig gjort det. Visst gav flickorna mig tekningar när dom var små, men vi har aldrig köpt något till varandra flickornas pappa och jag. Jag tycker det räcker med födelsedagar och julen, min dotter ringer och säger grattis det räcker bra.
Nu hoppas jag att vi får en fin och solig vecka, då ska jag passa på att vara ute.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0