Sol och värme

Oj så skönt, vad jag har längtat efter att få höra att  värmen ska vara kvar ett tag. Tänk att det kanske kan bli uppåt 30 gr. Vi ska ha mitt barnbarn Elias på fred, det är lite marknad mm på stan, så kommer vara perfekt på efermiddagen att gå ner med honom en lite stund. "mellan 20 och 25 grader. Mot helgen kan temperaturen sticka iväg uppåt 27-30 grader, säger Jonas Höglund, meteorolog på SMHI"
Det känns verkligen bra, jag gillar värme, dels för att mina leder mår så otroligt bra, och sen för att man blir mycket gladare av sol och värme.
En systerdotter kommer och hälsar på om en timme, så vi kommer att sitta ute i den sol som finns på min balkong. Solen brukar hitta dit runt två, så vi får hoppas på att temperaturen hunnit komma upp lite. Det ska bli så kul att få träffa och babbla på lite med Lena, nu är det ett bra tag sedan vi tog en fika ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0