Smärtsamt

Det gör ont i hela kroppen, vad är det med människor? Hur kan någon skada ett barn, flickan är så illa skadad att man inte riktigt vet vad som kommer att hända. Jag grät när jag läste om lilla Gabriella. Jag har läst dom artiklar ab har haft om pappor som på ena eller andra viset skadar sina barn. Jag klarar knappt av artikeln idag, det måste vara något fel på personen som kan misshandla ett litet barn så illa. Min spontana känsla är lås in denna man på livstid, för varför ska han få komma ut när flickan får lida resten av sitt liv. En liten flicka på 1år, som är totalt försvarslös imot mannen ifråga. Usch jag måste ta en promenad i solen med mina hundar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0