Rekord varmt i helgen


Vilket passar oss ypperligt, det är fest på stan i helgen. Äntligen är sommar värmen här, vad vi behöver den. Allt blir lättare när ljuset kommer. Skönt att kunna vistas ute mer, i alla fall kan jag göra det på ett annat sätt än vintertid. Så nu kommer "min" tid på året. I alla fall så blir det fest i helgen i vår stad, lite olika uppträdande tivoli knallar mm.
Mitt lilla barnbarn Elias kommer till oss i morgon, så vi ska titta på lite olika evenemang. Leffe och "lillkillen" ska titta på en bilutställning på lördagen. Blir säkert skoj, lördag eftermiddag åker Elias hem igen till mamma och pappa och lillebror. Så på kvällen ska jag och Leffe ut och njuta av den vackra sommarkvällen.
Jag bara älskar sommar och sol.

Nu säger jag GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0