PR-Kupp

- Norrbotten har alltid tagit mig till sitt hjärta, sa Brolle i "Körslaget". Det står pr-kupp i AF, ja det kanske det var. Men jag är lite skeptiskt, jag har en känsla av att detta redan var uppgjort. Har jag fel, ja då har vi att göra med en smart man. För då fick Brolle, lite mer reklam för sin nya cd. Och inte vilken reklam som helst, i och med att han dessutom gick till final ihop med Cans så är han väldigt populär i dom svenska stugorna


Söndagseftermiddag, det har varit en lugn helg. Så nu känner jag mig pigg igen, vi har två hundar nu i och med att vi fått låna min äldsta dotters. Vi väntar på att det ska komma en liten baby till, ja det är nog ett tag kvar. Men dom säger +-14dgr. Elias kom 10dgr för tidigt så vem vet, spännande för vi vet inte vad det är denna gång. Babyn låg med benen i kors på ultraljudet :-). Datumet är satt till den 15 maj

image31


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0