Perrelli floppade

Tyvärr så kom Charlotte bara på 18 plats, trist för henne. Hon trodde nog att det skulle bli en bättre placering än så.
Vi gick på bio istället, ingen av oss orkade se hela programmet. Jag har tittat lite på inspelning i efterhand, jag gillade Rysslands bidrag. En annorlunda show OS-mästaren i konståkning, Jevgenij Plusjenko, var med och åkte skridskor en lyckad idé. Så är bara att gratulera Dima Bilan, och  Ryssland till segern. Kul för Norge som kom femma i tävlingen. Vi fick dåligt med röster ifrån dom Nordiska länderna.
"nu får Melodifestivalchefen, Christer Björkman, något att tänka på. Detta kan inte vara ett resultat han är nöjd med."
 Ja nu är det över för detta år, vi får väl se vilka som tävlar nästa gång. Jag hoppas inte att våra artister drar öronen åt sig nu när det verkar som Sveriges bidrag inte alls går hem.

Nu hoppas jag att min dotter och sambo snart kommer hem, Linnéa har varit ute med några tjejkompisar ikväll det är en del fester nu innan studenten. Leffe hämtar, så tjejerna kommer hem ordentligt. Men nu är jag bra trött, men ingen idé att lägga sig innan jag vet att hon kommit hem. Jo jag vet jag är lite hönsmamma, men det är snart slut med det. För till hösten flyttar Linnéa, ja om hon kommer in på sjuksköterskeskolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0