Pedofiler


Vilka avskum dom är, nu lägger AB ut bild på den eftersökta mannen

De asiatiska pojkarna är mellan sex och 10 år gamla.

Mannen som tvingar dem till sex är världens mest efterspanade pedofil och har i snart två år slunkit igenom polisens nät.

Otroligt att han under två år, har kunnat hålla sig undan. Han är den mest eftersökta pedofilen i hela världen. Troligtvis ligger han bakom ca 800 bilder, där han på olika sätt utsätter dom stackars barnen för brutala sexövergrepp. När jag läser detta känner jag för dom stackars barn, som råkar ut för dessa personer som plågar och lägger ut dessa bilder på Internet, så dels får dom leva med dom skador som detta tillfogar dom, men även med bilder som alltid kommer att florera.
Jag avskyr våld i alla dess former, men när det tillfogas barn som omöjligt kan skydda sig. Då blir jag så ledsen, för ett barn ska inte behöva utsättas våldshandlingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0