Nadine blev bara fem veckor

Jag kan inte säga att jag förstår hur mamman känner, jag har som tur är mina barn kvar.

"Nadine var klädd i vitt den dagen.

Hennes pappa la ner henne i vagnen, rättade till filten.

Hon hade mindre än en timme kvar att leva. "
Det jag inte kan förstå, är att pappan hämtade dottern, för att sedan skada henne till döds. Det låter helt ofattbart att göra något sådant. Varför kollade inte läkaren upp när dom två veckor innan var till akuten. Det är så mycket som är konstigt med detta. Jag kan inte förstå hur detta kunde hända, att ingen reagerade på akuten. Stackars mamma att få gå igenom detta att mista sitt barn på ett sätt som inte borde få hända.
Jag kan inte och kommer heller aldrig att förstå hur någon kan skada sitt eget barn.
Jag vet som sagt av egen erfarenhet att det kan var påfrestande med en liten baby, i och med min yngsta dotters kolik.
Mitt äldsta barnbarn, var också ett kolikbarn. Men jag och farföräldrarna hjälpte till, så min uppmaning är just till mormor morfar, farmor farfar. Hjälp till med era barnbarn, för ni gör nytta. Våra barnbarn behöver oss.

Det finns nu en blogg som heter Krama mig försiktigt, gå gärna in och läs den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0