Missnöjda pensionärer och EU-motståndare ska ta SD till riksdagen 2010?

Jag skriver vanligtvis inte om politik, men detta kan jag inte låta bli att blogga om

10% av männen väljer SD,. Om jag tycker det är skrämmande, jo då det gör jag. Ska dom lyckas med att ta sig till riksdagen 2010?  Vem vet, det är mycket som ligger och pyr runt om i landet.


"Enligt statsvetaren Anders Sannerstedt finns partiets största väljarpotential bland före detta socialdemokrater.

- Det är ett parti för en missnöjd arbetarklass som längtar tillbaka till den gamla fina "

Jag är i mot allt som är främlingsfientligt, för mig har alla människor lika stort värde oavsett vilken hudfärg personen har. Jag tror egentligen inte det är många som vill ha ett samhälle där vi inte accepterar människor ifrån andra kulturer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0