Lite Perrelli feber

Eller vad ska man kalla det, Charlotte fick nr 15, samma nummer hon tävlade med i Jerusalem -99. Vi får hoppas att det ger tur även denna gång.  Klart vi vill ha en vinst på lördag.
Ännu en gång har Charlotte, blivit hånad för sitt utseende "Frankrikes programledare. Hon kallades bland annat för"dålig reklam för plastikkirurgin". Nu riskerar landet att bli avstängt." Hur en kommentator kan säga något sådant fattar inte jag. Vad man nu än tycker om Charlottes utseende eller om hon har gjort plastikoperationer eller inte, har väl inget med hennes sång och framträdande att göra. Varför bryr man sig om sådant, det är väl var och ens ensak.
Om Perrelli vinner har jag ingen aning om, det har vi trott tidigare år med t.ex. The Ark även med Carola. Jag lär väl få se i tidning hur det gick, men visst håller jag tummarna för dig Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0