Glad nyhet

Kul att få skriva om någon som fått barn och dessutom vid vägkanten.

"Lille Gabriel hade bråttom att komma till världen.

Så bråttom att mamma Claudia Simon, 25, tvingades att föda vid vägrenen - assisterad av sin storasyster och två ambulanssjukvårdare. "
Hon upplevde detta som väldigt positivt vilket är bra, för jag skulle nog tyckt det varit lite jobbigt. Jag är glad att jag fick mina på sjukhuset.

Min äldsta dotter fick sin andre son igår, och det var väldigt tajt med tid. Hon var 45min på förlossningen. Han vägde 4300gr och var 52cm lång. Jag har ännu inget foto på den lille, men jag ska ta några på fredag när vi ska hälsar på familjen.


Kommentarer
Postat av: tillit

Hej jag är med och driver TilliT- en gratistidning med bara glada nyheter..Vi söker skrivintresserade..





lite info

Den 15 November 2008 lanserar TilliT det 8nde numret av Sveriges enda gratistidning med bara positiva nyheter:

TilliT – Empowers people! Kreera och uppfyll din dröm.





TilliT – är en tidning med bara glada nyheter som kom ut med sin första gratistidning i Sverige i april 2006.





Förutom att vara en unik tidning är vi även en event/PR-byrå som går från tanke och ord till handling och stödjer godhjärtade projekt och håller i en drömverkstad vars mål är att alla ska få uppfylla sin högsta dröm.



Tidningen TilliT drivs med helt ideella krafter genom nätverket TilliT som består av människor som ser allvaret i behovet av glädje och medmänsklighet och därför bl a kämpar för att göra denna tidning möjlig.



Kolla gärna på www.tillit.info eller maila [email protected]





MVH TILLIT , Yakira

2008-08-21 @ 12:54:07
URL: http://www.tillit.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0