Draft: Jag håller ...

Jag håller helt och hållet med fd prästen Cecilia Wikström, jag tror inte heller att familjen till lilla Engla förstår hur det kommer att vara med en TV sänd begravning.
"- Det här är inte offentliga människor, de kan inte hantera att se sig själva storgråtande på tv, säger Cecilia Wikström.
Att flickans familj och mamma tagit initiativet till sändningen förändrar ingenting, anser Wikström."

En mamma som är i sorg, tror i alla fall jag kan ta konstiga beslut. När något sådant händer som med denna lilla flicka Engla, så tycker jag att familjen, klasskamrater mfl ska få ta farväl i avskildhet inte med hela Svenska folket bakom tv skärmarna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0