Cans vinnare

Joacim, vilken inspirerande kille, och vilken underbar kör. Stort grattis, precis som jag skrev tidigare ikväll så vann Team Cans. "Joacim Cans och hans kör valde Queens "Bohemian Rhapsody" Han valde en av mina favoritlåtar, och en Queen låt jag älskar deras musik.. Jag gillade detta program, hoppas på en fortsättning.

"Joacim Cans ledde sin kör till seger i "Körslaget".  Kul att en rockkille vinner detta, hans upplägg tycker jag var suveränt. Men jag gillar verkligen rock, det var den musiken jag växte upp med.

Bra - men inte bäst.

"Team Brolle fick nöja sig med andraplatsen när tittarna röstade fram Moragänget till seger i "Körslaget".
God tvåa kom han och hans kör, dom vann inte men även dom var bra. Som han sa det är inte kul att komma tvåa, men det var oerhört jämt mellan lagen
"Team Cans hem segern med 52 procent mot 48." Så det var liten marginal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0