Att vara kändis

Kan det  vara värt detta, vilket påhopp ifrån Norge. Om det varit Perrellis låt dom kritiserat, men att jämföra Charlotte med en porrskådis?"TIRANA. Mitt under promotionturnén i Albanien utsätts Charlotte Perrelli för en grov porrattack.
Norska Dagbladet skriver att hon ser ut som porrstjärnan "Tanya" och anklagar henne för att vara en "vampig, snuskig, billig svenska".
Det är svårt att förstå varför Norska Dagbladet skriver som dom gör, kan det handla om avundsjuka tro?

"- Det är totalt oproffesionellt att göra så här. Det är tråkigt. Jag kan inte göra så mycket åt om folk hånar mig. Jag blir trött på att människor har åsikter om mitt utseende, det var precis likadant för nio år sedan. Jag blir ett slagträ.
Hon fortsätter vidare:
- Det är jobbigt för min familj att läsa. Tur att mina barn är så små. "
Jag förstår att hon känner så gentimot sin  sin familj, för vem vill läsa detta, och som hon säger vilken tur att hennes barn är små. För vem vill höra något sådant om sin mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0