14 dagar kvar

Till min yngsta dotters student, vi har fått skylten. Till slut så fick jag tag i en rosa. Linnéas färg har alltid varit rosa, trots att hon blivit vuxen så finns favoriten kvar. Klänning och skor är klara, vi ska ge henne en bärbar dator i studentpresent för hon har sökt för att läsa vidare till sjuksköterska. Jag känner mig otroligt stolt, att snart kunna släppa iväg ännu ett barn in i vuxenvärlden. Jag kommer vara den stolta mamman på hennes student om 14 dagar

Jag har blivit sjuk, mår inte alls bra. Huvudvärk trött och dessutom har jag fått feber. Inte speciellt hög, 38gr men jag känner av den. Så mitt lilla barnbarn Elias, kan nog inte komma till mormor i helgen. Lederna värker, och detta blir ingen bra dag. Jag kände redan i natt, hade svårt att sova. Så fick gå upp igen, efter att jag hade lagt mig. Jag blir väl snart frisk igen, så blir min stol och tv-n på eftermiddagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0