135-miljoner

En ensam vinnare, oj vilka summor att vinna så mycket pengar.
Vi har ibland lekt med tanken, om detta att vinna mycket, det går inte att tänka sig in i sådana summor.
"Högsta "drömvinsten" någonsin i Sverige - vann 135 miljoner på 46-kronorsspel"
Det är säkerligen bra att man får en bankkontakt, som kan hjälpa till.
Hoppas verkligen att den som spelade tittar och hittar på sin kupong.
Jag har egentligen ingen aning om vad jag skulle göra med så mycket pengar, resa en hel del ge pengar till mina döttrar. Jag skulle nog leva rätt så lika det jag gör idag, det jag vet att jag absolut skulle göra är att skänka pengar till olika projekt som innefattar barn. Vad skulle du själv hitta på? Det var dom fantasierna denna dag, tillbaks till verklighet och promenad i solen med hundarna.Vad skulle du själv hitta på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0