Svt betalar kalaset för Perrelli!

Jag trodde inte det var sant när jag läste detta, hur kan Svt betala ut miljonbelopp för pr till Perrelli? Hur kan dom göra så, om det hade varit reklamfinansierad kanal. Men Svt, är stadsfinansierad television. Vi betalar licens, och om jag inte fått allt om bakfoten så skär väl Svt ner på sin personal. Hur motivera  man då ett sådant beslut? Vad är det för chefer som tar dom ekonomiska besluten på SVT det undrar jag. Privata Jetplan mm, sådant har man inte råd med, om det var en nödvändighet, så får väl i så fall Charlottes eget bolag finansiera detta. För det är klart att detta var bra pr för hennes egen del.

"Nu kan Aftonbladet avslöja att företaget i hemlighet betalade Charlotte Perrellis saftiga nota. - Jag tycker fortfarande att det är befogat, vi ska göra det vi kan inför Eurovision, komma dit så förberedda som möjligt."
Vilken kommentar!
Oavsett hur det nu hade gått, så tycker jag detta var helt galet.


Kommentarer
Postat av: buttan

Huvet på spiken Prym detta är en jätteskandal, Vi väntar ivrigt förstås på en förintande kommentar från eurovisionsschlagerbossen Svante Stockselius pamp i den internationella samarbetsorganisationen för alla europeiska allmäntv bolag ang det svenska stuket. Men törs han drämma till sina kompisar på SVT? Och har Perrelli nån aaaaning om vad det är för sorts underligheter hon medverkar i.

Var finns kommentarerna? Man kräks och gråter

2008-06-09 @ 08:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0