Snart är det dax

Med student firandet, här blir det på torsd. Känns som om dagarna inte riktigt räcker till, fast jag så klart har mycket hjälp. Skrattar min dotter säger att jag får uppgiften att leda och fördela arbetet.

Mitt i allt, så får min hund urinvägsinfektion så hon och jag ska till veterinären i morgon, hon hade samma problem för ca ett halvår sedan, så jag hoppas inte de är något som ska komma tillbaks med jämna mellanrum. För det är jobbigt för både henne och mig, just nu är vi ute varje timma. Blir säkert en natt med lite sömn för mig.

Ska bli så skoj med studentfirandet, det är länge sedan min äldsta dotter sprang ut på trappan. Är roligt att få vara med om detta ännu en gång. Men som sagt är lite att göra innan torsd, i morgon kväll ska min sambo sluta lite tidigare vi ska doppa jordgubbar i choklad mm.

Så kommer bli lite sporadiska inlägg här några dagar framöver, jag hoppas ha lite tid för lite läsning och bloggade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0