Pernilla/Natacha


Vad är detta att bråka om? Jag förstår inte varför kvinnor, håller på och tjafsar om silikonbröst! Om man nu ska bråka, då kan man väl välja något vettigt. Pernilla har uppnått en ålder, där man tycker att hon borde nått en viss mognad. Att man inte skulle bry sig om sådana banala saker som vem som får komma på kändisfester och vad det är som gör att dom nu kommer in på dessa. Pernilla borde vara så pass trygg i sin person och yrkesroll, att även om hon nu tycker som hon gör, om Natacha. Så borde hon avstå att skriva om detta i sin blogg?
Ja nog om detta, jag har haft en bloggfri helg. Jag har umgåtts med familjen, haft mitt barnbarn på besök. Vädret hade kunnat vara lite bättre. Men vi var ute en hel del trots detta.


Kommentarer
Postat av: Thea

Jag tycker det Pernilla GÖR ÄR STARKT. Hon bryter tystnaden. Jag menar ska det vara något att eftersträva att bli känd för sina enorma tuttar och att man haft sex i tv.Jag tycker inte det. Pernilla är känd för att hon har en talang inte en snygg yta.

2008-06-30 @ 12:52:57
URL: http://theastankar.blogspot.com/
Postat av: Maria

Att vara känd för att man utför något, är så klart bättre. Men jag tror du missuppfattade mitt inlägg, jag tycker inte det är mycket att lägga sin energi på. Ibland kan tystnad vara bättre, för som nu fick personen ifråga, ännu mer utrymme i pressen.

2008-06-30 @ 14:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0