Nu flyttar Daniel in på Drottningholm

Äntligen får Daniel och Victoria  bo ihop, även om Kungahuset vill få oss att tro, att dom unga bor i varsin lägenhet. Kanske blir det förlovning under sommaren. Om jag inte missminner mig, var det samma procedur med Kungen och Drottningen. Jag vet att många inte tycker att vi ska ha ett kungahus, jag har ingen egentligen uppfattning om detta. Jag tillhör inte dom som följer dom kungliga. Men rätt va det är hittar jag en artikel, som denna. Det är så mycket tunga saker, så därför känns det bra att blogga om en lättsam.

Midsommarafton var mysig, min äldsta dotter med familj var här. Vi åt en traditionell middag, alla vart nog väldigt mätta. Min yngsta dotter firade sin midsommar på arbetet, men vi hann med att prata en stund innan hon gick och sov. När min äldsta dotter kom hem, så fanns inte portnyckeln, den låg nämligen kvar här. Så vi tog bilen och åkte dom 6 milen. Båda barnen var trötta, så vi var efterlängtade. Det är mycket att hålla reda på med två små barn.

I dag blir det en lugn dag, blir rester på eftermiddagen när min dotter kommer hem ifrån sitt jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0