Njut av solen, snart vänder det

Det verkar som det kommer in ostadigare väder i början på nästa vecka, men just nu är det fortfarande väldigt varmt fast det gått över på kväll. Jag har verkligen njutit av denna period. Vi fick fint väder på Linnéas studentdag, även igår när jag var och hälsade på en väninna, kunde vi sitta ute trots att kvällen gick över på natt. Synd om detta snart är över, men jag hoppas så klart på att vi får en lika fin midsommar.
Här har vi passat på att grilla lite, vi åt lite färskpotatis dom första för i år
Nu ska jag njuta en stund till av solen, och värmen. Min familj, ska titta på fotboll, nu är det inte Sverige som spelar. Men min dotter, kommer nog att se dom flesta matcher. Nu skriver dom om någon kris i Svenska laget på grund av något Zlatan sagt, jag fattar inte vad det ska spela för roll, att tala om vilka han gillar att spela med? Ja ja man får ta allt med en nypa salt. Jag tänker inte gå in något mer på detta ämne, jag har för lite kunskap. Men om det går bra för Sveriges lag, så ska även jag titta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0