Mitt älskade Allsången

Snart börjar ett  favorit program, jag tror att jag bara missat ett fåtal Allsångsprogram. Jag såg vilka artister som kommer att vara med. Kul att Michael Bolton kommer på besök. Ja som sagt jag ser verkligen framemot premiären..

Förra året var 80% av det manliga könet," I år är det något jämnare och Anders Lundin berättar att man tagit åt sig av kritiken. -Vi sajnade omedelbart Abalone Dots så att vi fick fyra tjejer på ett bräde. Samtidigt speglar det en realitet, att det är fler killar som är ute och åker. Men det är kanske inget försvar utan vi ska se till att det blir jämnt fördelat."

Bra om det är med jämnt fördelat, men egentligen är det inget jag tänker på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0