Min hund är sjuk

Ja min Nova har inflammation i urinblåsan, livmodern var också påverkad. Nu ska hon äta en antibiotikakur på 20 dagar, så får vi se hur plåtarna ser ut nästa gång. Hon går trots allt i mot sitt nionde år, är oftast då problemen kommer. Min labb vart 10, men hon fick cancer. Livmodern tog vi bort på henne när hon var i 6års åldern, det blir gärna problem för tikar som inte får valpar. Nova är trött, vi har inte haft någon rolig natt, hon har behövt gå ut under natten några gånger. Så även jag känner mig trött, jag ska vila mig en liten stund nu, sen ska jag doppa jordgubbar i choklad.
Det är en del kvar som ska göras till Linnéas student, men Leffe slutar nu vid 17.00 så jag får snart hjälp. Linnéa är och lövar vagnen dom ska åka på i morgon.

Få se om jag hinner med något mer bloggade idag, om tid finns så tittar jag så klart in. Men nu är det studenten för Linnéa, jag måste träna lite mer på mitt tal till henne.  Även ta hand om min sjuka Nova.
Ni får fortsätta njuta av det vackra vädret

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0