Ljungberg Extraknäcker

Som modell åt olika företag. Det är många idrottsmän och kvinnor som gör reklam, för olika typer av varor.

"Som mittfältare i West Ham tjänar Fredrik Ljungberg 1, 4 miljoner i veckan.

Men fotbollsstjärnan badar redan i pengar. Mycket tack vare sina lukrativa reklamkontrakt"
Jag har inget som helst problem med att människor tjänar pengar, så länge de går lagligt till spelar det väl ingen roll. Han säger själv, att han enbart gör reklam för varor han själv gillar. Alltså gör han inte för någon produkt han inte kan stå för, bra tycker jag. Det är många som skulle göra samma sak, om dom hade chansen, i alla fall tror jag det.

Det har varit dåligt med bloggande för min del. Jag har faktiskt inte orkat med att sitta här vid datorn i värmen, jag tycker inte heller att det funnits så mycket att skriva om. Jag kommer igen, just nu tvättar jag och kan lova er att det inte är en rolig aktivitet en dag som denna. Värmen är hemsk i tvättstugan, men finns inget val.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0