Läckberg

Nya bok Sjöjungfrun vart totalt sågad av DN:s Lotta Olsson . Jag har inte läst någon av hennes böcker. Däremot såg jag tv-serierna som var tagna ifrån hennes böcker. Både Isprinssan och Predikanten, serien var väl helt ok. Jag gillar inte att läsa deckare, jag tycker att dom är rätt likvärdiga. Jag vill ha en annan typ av böcker. Gärna biografier, och sedan älskar jag Paulo Coelho. Jag vill tro att det ska finnas något för alla att läsa. Jag läste min första riktiga bok som åttaåring och det tog mig in i bokens vackra värld. Det är säkert så är det en hel del gillar Läckberg. Nu är det skillnad när man är recensent, då blir det väl att antingen hyllar man en bok. Eller också som i detta fallet dissar man den totalt. Men jag kan säga, att det är bra om man hittar böcker som talar till en. Spelar inte så stor roll vad det är, jag har en väninna som älskar Harlekinromaner. Jag skulle aldrig läsa den typen av bok. Men för henne är det rätt.
Så även om detta kan kännas hårt för Läckberg, så köper säkert hennes trogna läsare denna bok. Men visst måste det kännas surt att bli så enormt nerskriven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0