Jordbruksminister chockar/Sjukförsäkringslagen

Så står det i  bla AF . Nu tror inte jag att Erlandsson, förespråkar djursex, men visst kan man tycka att mannen kunnat uttryckt samma sak men kanske med andra ord.

"Vad får man säga och inte säga i Sveriges riksdag? ", nu är inte jag speciellt känslig jag kan inte säga att min reaktion är så stark. och det han öppnar sitt anförande med är " hur fel han tycker det är att utnyttja djur sexuellt. " Att sedan delar av hans debattinlägg, läggs upp på Youtoube tycker jag bara är larv. Detta är en ytterst seriös och viktig fråga, många djur far illa och det är viktigt att verkligen få fram en lag som kan komma åt förövarna.

Som jag skrev i ett tidigare inlägg, så röstades den nya sjukförsäkringslagen igenom.

"Riksdagen sade på torsdagen ja till det kontroversiella förslaget om nya regler i sjukförsäkringen - den största förändringen i försäkringen på femton år. "
Vi kanske vill ha ett sådant samhälle, jag vill inte det i alla fall. Jag kan inte inte förstå en sak, har dom inte alls tagit i beaktande hur lång tid det tar med att bara komma fram till vad problemet kan vara. Jag vet med mig själv, att det var inte så att jag snabbt kom till t.e.x UAS, eller på magnetröntgen. Allt tog sådan tid, men idag kanske allt går med expressfart vad vet jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0