Är folk inte kloka

Hur kan man attackera en 17-åring för att hon skriver blogg. Jag har hört hennes namn vid några tillfällen. Jag har ingen aning om vilken person hon är. Men en sak vet jag en vuxen man kastar inte en flaska i mot en  17-åring. kvinna. Jag har aldrig hört något så dumt, är det verkligen sådan makt i att blogga så det kan ge den typen av hat? För mig är detta totalt ofattbart, om man inte gillar Blondinbella eller det hon står för, läs inte hennes blogg så enkelt är det.
Låt ungdomarna få hålla skriva om mode, det skadar väl ingen eller hur, om hon nu tjänar pengar på sin blogg spelar det någon roll? Jag har aldrig förstått mig på avundsjuka, det har väl ingen betydelse för mig om min granne tjänar bra med pengar eller hur. Så länge personen ifråga håller sig inom lagens råmärken så är det väl faktiskt upp till var och en.

Ja och om man nu inte gillar Isabella Löwengrip och hennes blogg, så har detta motsatt effekt. Hon får ännu mer sympatisörer i och med den uppmärksamhet detta ger. Låt våra ungdomar få ha sina bloggar och framförallt låt dom kunna gå fritt ute, ingen av dom ska behöva gå med oro för att bli attackerade.


Kommentarer
Postat av: fabbylicious

Jag håller inte riktigt med dig där.

Att hon är modebloggare är orelevant. Faktum är att hon ger helt fel signaler när det gäller pengar och hon uttalar sig oerhört klumpigt när det handlar om människor som inte har samma förutsättningar som henne.



Att öppet i en intervju säga att kollektivtrafiken är vidrig då det kan ha suttit någon tjockis eller sosse på hennes plats innan är korkat att säga. Att sedan prata om människor som om att de vore värdelösa eftersom de inte har lika mycket pengar som henne är ännu mer korkat.



Personligen tycker jag att hon förtjänar all skit hon får. Skit ska skit ha.

2008-06-12 @ 15:45:58
URL: http://blog.fabbylicious.se
Postat av: Maria

Svar: Jag hae ingen aning, kanske är hon exakt som du säger. Men ingen, absolut ingen har rätt att skada en annan människa pga av vas hon/han skriver i en blogg.

2008-06-12 @ 16:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0