A-laget får eget ställe

Ja inte vet jag om det kommer att fungera, om a-lagarna kommer hålla sig där

"Här ska a-lagarna och andra personer med sociala och psykiska problem kunna få sitta, i lugn och ro, med polisens och socialens välsignelse."
Jag förstår att dom vill ha bort dom ifrån centrum, och visst är det ibland jobbigt speciellt om dom skriker och härjar. Visst är väl det bra om dom har sin "egen" plats, för ingen annan kommer vilja vara i den parken. Jag är skeptisk till detta, för att dom finns, och har funnits så länge jag kan minnas och kommer alltid att finnas det kan vi vara helt säkra på. Så är det i vår stad, och i alla städer runt om i Sverige
Men jag undrar om dom vill hålla till i en park en bit utanför centrum, jag tror inte det. Ett tag kanske men dom kommer snart att vara en del av centrumbilden igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0