Filip och Fredrik på korset

Filip Hammar, kommer ifrån Köping där jag bor. Jag tillhör inte deras tittare,
Däremot En Annan Del Av Köping. Är det programmet som är gjort med både kärlek och värme Jag möter ofta Linda, Tobbe och Mats. Jag och min sambo träffade på Tobbe, när i var på Malmön, med Nova, han var både nyfiken och lite rädd för henne. Dom skulle ha picknick, grilla och så klart berättade Tobbe att han väntade på att få en kopp kaffe. Dom är helt underbara människor :-).
Men att hänga på ett kors, ja det fattar inte jag vitsen med. Men jag har förstått att yngre människor gillar att titta på detta larv.
Ab

Jag har inte haft så mycket tid att sitta här, min dotters hund är sjuk. Hon hade en knöl som veterinären tagit bort idag. Inka har inte mått så bra, dels gillar hon inte struten hon måste ha på huvudet. Hon har även haft ont i sitt sår. Inka är en hund med reumatism, så hon äter kortison. Hon har gjort så i flera år, därför måste stygnen sitta längre, när man äter kortison så har man svårare att läka sår.
Nu håller vi tummarna att knölen är godartad, det är tydligen 50/50. Det är bara att invänta svaret, men det skulle vara så synd om det är en elakartad knöl, för hon är trots allt bara 6 år.

vi får se hur Inka mår i morgon, om jag hinner med lite mer bloggande då. Jag ska ta mig ut i solen om det blir så varmt som utlovat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0