En bragd

Att klarat av att gå ner 80 kg! Jag förstår att det måste kännas som att få ett nytt liv, jag har själv varit överviktig så jag vet vilket jobb som krävs. Joanna Hagströms, jag känner stor beundran för denna målmedvetna kvinna. Som nu kan hjälpa och inspirera andra som försöker ändra sin vikt. Vad denna kvinna har vunnit om man tänker hälsomässigt.

"Trots att livet numera är så mycket lättare - i dubbel bemärkelse - står Joanna med båda fötterna på jorden.

- Även om mina skor har minskat med två storlekar!"
Jag kan bara gratulera Joanna , till hennes nya liv
Ab


 


Kommentarer
Postat av: Joanna

Tack :-)!



/ Joanna

2008-07-08 @ 18:21:50
URL: http://www.livsvinst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0