Börja smörja i tid –

Annars ser du snart ut som en rynkig gammal gumma. Att spruta in botox när man är i 20 års ålder. Vad är det som är fel, rynkor har man inte i den åldern.
Jag var 40 år, när kråksparkarna kom vid mina ögon. Visst kändes det konstigt, men samtidigt för mig är det ok. Det är livets gång, - Det handlar inte om att jag är rädd för att åldras, säger Monica Jonsson. Vad handlar det då om? Jag tycker de är så synd, att unga människor utsätter sina kroppar för saker vi inte riktig vet hur det påverkar dom. Monica, du är vacker och hela livet ligger framför dig. Gör något bra för dom pengar du lägger ner på ta bort en rynka du ärvt, troligtvis av någon förälder.
Mina bägge döttrar 19 och 29, har en liten rynka mellan sina ögon. Den har dom ärvt av sin pappa, men ingen av dom har någonsin klagat över den. Det känner jag mig väldigt tacksam över, speciellt när jag läser om denna unga kvinna.
Ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0