Att vara nöjd med sig själv

Tänk om kvinnor ändå kunde ta till sig detta, och inte bry sig så mycket om vikten. Jag har också "brytt" mig, i alla fall i ung ålder. Men jag har aldrig haft någon ätstörning, vilket många unga har idag.
"Kvinnor genomlider den ena bantningskuren värre än den andra för att känna sig snygga och omtyckta"
 Men är det för männens skull kvinnor bantar, jag har alltid haft känslan av att kvinnor jämför sig med varandra eller hur?
Jag önskar att kvinnor skulle vara nöjda, vad spelar något kilo för roll. Man blir inte lyckligare av att vara smal, även om många tycks tro det.
Ab

Kommentarer
Postat av: Glad Prick

Och hur lätt är det när man dagligen bombarderas av magra skönhetsidealer, träningstips och magra recept?

2008-07-11 @ 18:20:49
URL: http://www.metrobloggen.se/inaktiv
Postat av: Maria

Svar: Jo då jag vet, tyvärr är det så. Men det handlar om val, jag väljer att vara nöjd med min kropp. Oavsett om varenda tidning skriver om celluliter.

2008-07-11 @ 22:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0