Vem vill vara en kopia?

Så dom som modebloggar är bara kopior av varandra? Det är säkert bra för alla dessa butiker som säljer T.ex. Acne, men det som är värst är att man låter sig påverkas att tappa vikt. Det är många ungdomar som redan har ätstörningar, och om jag förstår denna artikel rätt så lär det inte minska.
Sorligt är det, att läsa om att detta med outfits...Jag har inget emot detta med att modeblogga, jag har och är själv intresserad av mode. Men aldrig att jag skulle ha påverkats till att köpa kläder bara för att Elle-redaktionen tycker att de är  man ska ha för att vara inne. Jag tycker dom som är roligast att möta , är dessa unga som vågar sticka ut ifrån mängden. Att man skapar sig en "egen" stil. Det tycker i alla fall jag handlar om att använda sitt eget tänkande på bra sätt. För mode är kul, men när man slaviskt följer det, ja då är det inte för att man har ett intresse av mode då ser jag de mer som att det är för att ligga först på modebloggen. Jag kan ha fel, men det är så jag tolkar artikeln.
Expressen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0