Stormvarning i Södra Sverige

Det ska tydligen kunna falla en månads regnmängd på en dag! Det kommer verkligen att ge problem. Nu bor ja i Mellansverige så förhoppningsvis behöver inte vi få dessa regnmängder, men helt säker kan man inte vara i och med att detta skulle sträcka sig upp över Upplandskusten. Skrämmande, när det blir det blir sådant extrem väder.
"Det ihärdiga regnovädret som i helgen drog in över sydvästra Sverige fortsätter upp över landet.
- Det ser så illa ut att vi nu går ut med en stormvarning, säger Håkan Hultberg, på SMHI till SvD.se."

Svd  Ab

Jag har inte bloggat under flera dagar, jag har varit sjuk och inte haft möjlighet att sitta vid min dator. Nu är jag tillbaks, men jag är fortfarande väldigt trött jag har inte så mycket ork.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0