Slutplädering

Kommer den Tyska kvinnan att dömas i tingsrätten, jag har ingen aning jag hoppas det. Men det känns högst osäkert, att så är fallet. Om hon nu skulle dömas i tingsrätten så lär det överklagas. Jag har svårt att se, en fällande dom där i och med att det inte finns någon teknisk bevisning. Stackars Max och Sagas anhöriga, som var tvungna att genomlida först dådet och nu rättegången. Jag tror den Tyska kvinnan är skyldig, det är så många lögner mm. Varför ljuga om man är oskyldig?
Svd, Ab Svd DN

Jag har inte haft tid att blogga, det har varit fullt upp. Men nu bor Linnéa i sin nya lägenhet, och är första dagen på högskolan. Hon kommer säkert att ringa mig i kväll, så jag får veta hur dagen varit. Känns lite tomt här hemma, men så är det när ett barn lämnar boet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0