Försenad Utbetalning

Tänk om det skulle stå så, istället för att mina pengar skulle komma direkt in på mitt bankkonto. Tro mig det skulle inte vara roligt, så är det för dom flesta. Oavsett om du är sjuk har föräldrapenning eller om din arbetsgivare helt plötsligt skulle lägga om systemet i datorn så din lön inte kom in i tid. Jag tror inte man här rätt, att vara föresenad med en utbetalning, när det finns ett beslut på vilken summa man har rätt till varje månad.
Jag förstår alla dessa människor, som väntar på sina pengar ifrån FK. Att behöva ta lån som Terese Larsson, är inte ok. Hon gör en stor förlust, i och med att till banken måste hon betala en ränta på dessa pengar. Jag kan inte förstå hur man kan lägga om ett system i semestertider? När det är många som inte arbetar, varför kör man inte systemen parallellt tills det nya, fungerar? Jag skulle inte vilja jobba på FK kundtjänst förstå hur mycket ilska man skulle få en sådan här gång. Det här är inte den första gången denna sommar som vi får läsa om att pengar inte kommer fram i tid.
Ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0