Att våga skiljas

Jag har en hund, min älskade Nova. Hon är åtta år, hon är väldigt speciell. Men jag skulle aldrig överväga att klona henne, varje djur måste få vara sin egen. Varför har inte personen ifråga skaffat valpar på denna älskade hund? Hade inte det varit ett mycket bättre alternativ? Vi har svårt att inse att allt inte varar för evigt, vad den än må vara. Men att sörja är en del av livet. Jag har haft flera hundar, alla speciella på sitt sätt. Jag är inte för denna form av avel, jag hoppas att valparna är sunda och friska, att betala 300000 för dessa valpar låter helt galet. Men nu är vi  människor olika, och som sagt hoppas allt går bra med kvinnans valpar
Ab, Expressen

Ominstallation av vår dator, därför har jag inte haft möjlighet att sitta vid datorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0